13/02/2023

Twitter'a girmeyin, Elon Musk sonrasında tehlikeli olmuş.

Elon Musk satın aldıktan sonra Twitter çok değişmiş, kısa sürede iki olay yaşadım ve anladım. Bana 2 kere küfür ettiler, hakaretler yağdırdılar, tweetleri bildirmeme rağmen hiçbir işlem yapılmadı, bana geri dönülmedi. Az önce hesabım sınırlandırılmış, Nedim Şener beni şikayet etmiş, herkes okuyabilir ki son derece kibar ifadeler kullanmıştım, hakaret kastıyla yazılmış kelime yoktu, 12 saat sonra hesabımın açılacağı yazıyordu, itiraz ettim ama netice ne olursa olsun hesabım açıldığı anda Twitter hesabımı kapatacağım. Size de o mecradan uzak durmanızı tavsiye ederim, artık Google ve iştirakleriyle bağlantılı olmadığını tahmin ediyorum, güvenli liman olmadığı anlaşılıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)