09/09/2024

Borsacıdan kaçın

Düşük profilli tiplerle muhatap olmamak için artık işlemlerimin fotoğraflarını paylaşmıyorum. Mesela bugün borsa yüzde 0.73 düştü, bense antin kuntinlerle maaşımı net 873 tl artırdım. Size tavsiyede bulunayım: Borsacıya değil tüyo, selam vermeyin. Yayınevlerinin baskısıyla sosyal medyada yazmıştım, o sırada bir sürü insanla kontak kurdum, zamanım heba oldu. Sayısız örnek verebilirim, sonuncusunu aktarayım: Birisine birkaç milyon lira kazandırdım, Eskişehir'den devrem S.'dan eşyalarımı almak için defalarca istekte bulundu, gözlerimi yaşarttı, S. nihayet razı oldu, vatandaş 82 ekran biss key kodlu Tv'mi, yorgan, battaniye vs eşyalarımı aldı, neredeyse üç ay oluyor, hala göndermedi. Tahmin etmiştim, iki ay önce yeni tv almıştım, üşüdüğüm ve boğazım rahatsızlandığı için geçenlerde yorgan da aldım, adama whatsapp ile sitem ettim, bana neredeyse dayılandı. Yuh! Whatsapp yazışmalarını ileride kitabımda da anlatırım ki herkes yurdum vatandaşını bilsin, ibret alsın. Bir de beni dövecekmiş gibi yazmaz mı? Yahu, hakemli bir kafes dövüşü yapsak karşımda kaç saniye durabilirsin? Diyelim ki dünya şampiyonu boksörsün, beni nakavt edebilirsin, mallarıma el koymuşsun, aylardır göndermiyorsun, haber vermiyorsun, özür dilemen ve derhal kargoya vermen, ayrıyeten ücretini ödemen gerekmez mi? Bu saatten sonra kargo masrafına para verirsem ahmaklık değil midir? O ürünlerin yenilerini almışım, benim malımı göndermeyeceksen niye araya girdin ve 45 yıllık arkadaşımla aramı bozdun? Ankara'da olduğu için büyük yeğenime eşyaları sana teslim etsin mi dedim, ben alırım demesini beklerdim, oralı olmadı, yani onun da hayrını göremedim, youtube music aile paketi üyeliğinden hemen çıktım. Yazık, ömrümde kimseye fiske vurmadım ama şu yaşımda bile hayvanvari yaratığım, cılız marabaya dahi efelenmiyorum. Eskiden subayın saygınlığı vardı, şimdi eser kalmadı, sosyal medyada generale bile hakaret yağdırıyorlar. Oldu, bitti, olmuşla ölmüşün çaresi yoktur. Yayıncılar yüzünden bu kabil kişilerle yazıştım, bat dünya bat! Aslında ekranı kapattıracağım ama bana yazdırmıyorlar, yurt dışına gidiş formülünü bulana kadar maaşımla varyeteler yapacağım. Not:Alayını hayatımdan sileceğim ama telekom uygulamasında berbat ve çok az sayıda telefon numarası öneriliyor, hoşuma giden rakamlara rastlarsam anında kabul edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İddaa kupon bedeli 30 tl (0.879 usd) olmuş, höst!

İddaa kupon bedelinin 30 tl olduğunu tesadüfen öğrendim. Çüş! O parayı ödeyen insanın ya parası çoktur ya aklı yoktur. Hoş, ikisi de aynı ka...