12/09/2024

Endeks bugün güya yüzde 1.08 yükseldi ama hisselerin ezici çoğunluğu çakıldı. Borsada senelerdir aynı hileyi görüyoruz, endekste ağırlığı yüksek ve usd bazında tarihi rekorlarını defalarca kırmış, on, yirmi, elli, yüz misli prim yapmış hisseleri yukarı çekiyorlar, kalana basıyorlar, borsacı zararına satamıyor, parası faizsiz kredi olarak işletiliyor. Bu ortamda kimse reel kazanç sağlayamaz, ben istisna olabilirim, onları kabak gibi oyabilirim. Primli kağıtlarda gerçek yatırımcı kalmamıştır, zaten akıllı borsacı yükselen hisseyi satar, düşeni alır. Burada yüzde bir trilyon ihtimalle hileli yapılanma var, fakat milletin avukatlığını yapmıyorum, bu kitle beterini hak ediyor, ben tarihe not düşüyorum, Gülhane Parkı'ndayım, her şeyin farkındayım, diyorum. Buyrun, U30 sayfalarıyla ötekileri kıyaslayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İddaa kupon bedeli 30 tl (0.879 usd) olmuş, höst!

İddaa kupon bedelinin 30 tl olduğunu tesadüfen öğrendim. Çüş! O parayı ödeyen insanın ya parası çoktur ya aklı yoktur. Hoş, ikisi de aynı ka...