14/09/2024

Türkiye dahi kaynıyor

Türkiye'de herkes her şeyden anlıyor, otorite kesiliyor. Mesela borsa 13 aydan beri birkaç endeks kağıdı dışında çöküyor, dün fotoğraflarını paylaşmıştım, çöküşten önce borsadan çıkmıştım ve burada ilan etmiştim, sadece maaşla vur-kaç yapmıştım, yazma ve yayınlatma imkânım olsaydı ona da tenezzül etmezdim. Neyse, sadece son 13 ayda değil senelerden beri borsanın ezici çoğunluğu reel anlamda kaybettirdi. Buna rağmen sosyal medyada binlerce fenomen türedi, hepsi kar etmiş, tepede satmış, dipte almış. Hayatın her alanında benzer şeylere şahit oluyoruz, millet hiç anlamadığı nosyonda allamelik taslıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İddaa kupon bedeli 30 tl (0.879 usd) olmuş, höst!

İddaa kupon bedelinin 30 tl olduğunu tesadüfen öğrendim. Çüş! O parayı ödeyen insanın ya parası çoktur ya aklı yoktur. Hoş, ikisi de aynı ka...