04/09/2024

Telefon numaramı değiştireceğim, bu numarayı bilenlerin yüzde doksan beşine bildirmeyeceğim.

S. Ş. adlı devre arkadaşım (kısa boylu, kıvırcık saçlı, kalın dudaklı, göbekli, çirkin suratlı,) yüzünden 40-50 bin TL zarar ettim, mübalağam varsa nefes almak nasip olmasın. Kırklareli'deki ev sahibinin babası İstanbul'dan gelecekti, tüm eşyalarımı satın alacaktı, misal tvye beş bin TL verecekti, otobüsle İstanbul'a gidecektim; S. aradı, Kuleli devre gecesi var, dedi, evsizim dedim, bir buçuk senedir boşta olan E.'deki evini kiraya vereceğini, orduevine yakın olduğunu söyledi, sevindim, Bursa'dan arkadaş çağırdım, benzin, köprü, otoyol masraflarını derken bir kamyon ücret ödedim, ev ahır gibiydi, bana karyola, tül, perde vs vereceğini söylemişti, sözünde durmadı, elektrik, su, doğal gaz bağlatılınca bile arıza çıktı, ayrılana kadar karanlıkta yattım, kiremitlerin üstüne sunta serdim, orada uyudum, arazideki uyku daha konforludur, bereket hayvan gibiyim, birkaç gece dayanabildim, sonra gece yarısı orduevine gittim, yer yoktu. Ev eskiden iş yeriymiş, kavgalı bir ayrılık yaşanmış, benden sonra da iş yeri olmuş. Neyse, tüm eşyalarımı güzelce paketledim, bantladım, S. aylarca beni oyaladı, E.'den hepsini almak isteyen arkadaşımı engelledi, defalarca ben Ankara'ya götüreceğim dedi ama götürmedi, en sonunda şu anki şehrime geldim, S. bizim elemanın E.'e gitmesine razı oldu ama çoğu şey kaybolmuş. Mesela yüze yakın İngilizce romanım, beş civarı dört beş metrelik üçlü ve beşli prizim, yepyeni kaşıklarım, çatallarım, Arçelik 82 ekran televizyonumun altlığı, kumandası, biss key kodlu receiver'ı filan yokmuş. Neyse, arkadaş da desteksiz salladı, güya hemen yollayacaktı, nezaket icabı "acelesi yok, maç hastasıyım, Avrupa Futbol Şampiyonası yarı finallerine yetişse olur, ne ki olimpiyatsız duramam, yorgan ve battaniyem yok ama bu havalarda idare ederim," dedim, iki buçuk aydır sesi çıkmadı. Ben o adama borsada birkaç milyon lira kazandırdım. Yuh! Sen iki buçuk gün televizyonsuz idare edebiliyor musun da benim iki buçuk ay televizyona ihtiyacım olmadığını düşünüyorsun? Muvazzaflığımda yıllık iznimi olimpiyat esnasında kullandığımı, o kadar önem verdiğimi de söylemiştim. Kabahat bende, bunlarla muhatap oluyorum. Bu akşam resti çektim, "televizyonu zaten almıştım, yorgan ve battaniye için de atağa kalkacağım, çünkü havalar serinledi, geceleri üşüyorum," dedim. Kontörüm bitince telefon numaramı değiştireceğim, bir iki kişi hariç kimseye bildirmeyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İddaa kupon bedeli 30 tl (0.879 usd) olmuş, höst!

İddaa kupon bedelinin 30 tl olduğunu tesadüfen öğrendim. Çüş! O parayı ödeyen insanın ya parası çoktur ya aklı yoktur. Hoş, ikisi de aynı ka...