07/09/2024

Youtube ile bağı kestim

Yeğenim aile paketine (mail kullanılarak yapılıyormuş,telefon numarası gerekmiyormuş) dahil etmişti, youtube music dinliyordum, dün akşam telefon değişikliğine karar verdim, üyelikten çıktım, artık youtube'da müzik dinlemeyeceğim, başka videoları zaten izlemiyordum. Youtube reklamlarının çokluğunu, zamanı ve kotayı harcadığını biliyorsunuz, o vesileyle YT MUSİC uygulamasında favori parçalar oluşturmuştum, artık gerek kalmadı, vaktim de yok, ihtiyaç duyduğumda uyduda muhteşem radyo kanalları var, üstelik gözüm yorulmuyor. Youtube kanalıma ileride kısa videolar yükleyeceğim, onu karıştırmayalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İddaa kupon bedeli 30 tl (0.879 usd) olmuş, höst!

İddaa kupon bedelinin 30 tl olduğunu tesadüfen öğrendim. Çüş! O parayı ödeyen insanın ya parası çoktur ya aklı yoktur. Hoş, ikisi de aynı ka...