07/09/2024

Yeni telefon numarası

Dün yeni telefon numarası için hesabıma para yatırdım, Telekom görevlisini aradım, önerdiği rakamı beğenmedim, başka bir numara için yeniden aramamı söyledi, bu sefer başka biri numara önerdi, başlangıçtaki üç rakam için dahi tercihimi sormadı, anlayacağınız resmen kıllık yaptılar. Yurdum insanının ciğerini biliyorum, mutlu kişiye tahammül edemiyor, illa eziyet edecek, gücü yeterse yalvartacak. Sktr çektim, telefonu kapattım, tlkm genel merkezine "paramı iade edin, istediğim operatörden kafama göre bir no alacağım," yazdım, mesajla "talebiniz incelenecek," denildi. Bilmeyen de santraldeki telefoncuların Hacettepe Tıp İngilizce mezunu olduklarını sanacak, Harward diplomalı profesör dahi insanlara katbekat saygılı davranır. Şu ülkeden kurtulamadım, zaten mesleğimi icra edemiyorum, bir de böyle tiplerle didişiyorum. Sanki kozmik odanın şifresini veriyor, ruhu kararmış, tedaviye muhtaç ama hastalığını bilmiyor, normal olduğunu zannediyor. Yazık, vallahi acıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İddaa kupon bedeli 30 tl (0.879 usd) olmuş, höst!

İddaa kupon bedelinin 30 tl olduğunu tesadüfen öğrendim. Çüş! O parayı ödeyen insanın ya parası çoktur ya aklı yoktur. Hoş, ikisi de aynı ka...