31/05/2015

Euro/Dolar Paritesi

Aleminenserserimanyakvedallamayazarıvedahikuşpezevengi Şenol Onay, namıdiğer Tektuşconi bundan sonra bu sayfada özgürce kükreyecek. Burada da yamuk yapılırsa pılımı pırtımı toplarım, sineyimillete dönerim. Neyse geyiği bırakayım, sadede geleyim, al yanaklı avratları öpeyim.

Parite 1.44 iken çeşitli platformlarda anırdım, "1.10'a, bir ihtimal 1.00'a gerileyecek," dedim. Herkes bana götüyle güldü, ancak sonunda muradıma erdim, voliyi vurdum. Şimdiki kehanetimi açıklıyorum: Parite 1.0461'de dip yaptı, aynı rakamları bir kez daha test etti, yani teknik analiz deyimiyle ikili dip oluşturdu. Bence 1.10'u alım noktası kabul edebiliriz, Reziliazam'da detaylıca açıkladığım üzere momentum ve money flow index indikatörleri geçen hafta aykırılık sinyali üretti, dolayısıyla orta ve uzun vadeli trend değişti, gayri euro toparlanacak. Üst bandın 1.25 olduğunu düşünüyorum, 1.14, 1.17, 1.20 ve 1.25'de sat, aşağıdan yerine koy, keyfine bak! Yurdum spekülatörleri yetmedi, globalleştim, dünyanın en namlı finansçılarını tokatlıyorum.

Batırımcı değil de yatırımcı olun, bana kulak verin, zira tarih orta ve uzun vadede benim yanıldığımı yazmadı. Önümüzdeki bir yılın röntgenini çektim, paraları çuvallayalım, çift hörgüçlü deveye yükleyelim, keyif çatalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)