06/06/2015

Horgeneral'in Girişinden İki Paragraf (Her Hakkı saklıdır, Hiçbir Yerde Yayımlanamaz)

Tekirdağ’da doğmuşum, ancak İngiltere’de öleceğim ve mumyalanacağım. “Doğduğu yer neyse ne, kâmil insan cızlamı çekeceği krallığı nasıl hülyalaştırabilir?” diye peşin peşin ahkâm kesmeyin. Konuşabiliyorsanız konuşun da ibret alsınlar, konuşamıyorsanız susun da efendi sansınlar. Elbette ölüler koşullayamaz amma velakin ben ölülüğümden bahsetmedim veya mumyayım, demedim. Yüzde bir milyon olasılıkla İngiltere’de defnedileceğim, haddizatında primitif gelenekçilerle bin paunduna bahse girebilirim.


Her gün içtikleri bir paket sigara ücretini yılda bir kitaba veremeyen moronlara özenmez ve gizemli maceralarımı okursanız, samimi ve doğru olaylaştırdığımı göreceksiniz. “Doğruyu konuşmak için iki moralist gerekir: Kabadayıca konuşan ve efendice dinleyen. Ben dobra dobra mesaj versem dahi, bakalım gönüllüce dinleyen idareciyi bulabilecek miyim? “Tarih bir yutturmacadır, nakledilen öküzlüklere kanmayın, kapasiteli vakanüvis istediği gibi hikâyeler, kulaktan dolma kusursuzluklar ile kudurganlıklara maksatlı ket vurur,” diyen hafızalı Marksistleri utandırmak için gerçekleri tarafsız bir şekilde anlatacağıma ve yanlıca incitişler ile kısıtlayıcılıkları iğneleyeceğime Kur’an, İncil, Tevrat, Zebur, lise 2 tarih kitabı, ilkokul 4 matematik kitabı ve komünist manifesto üzerine yemin ederim.

Not: Horgeneral'i yeniden yazdım, eklemeler-çıkarmalar yaptım ve bin misli güzelleştirdim, kült esere dönüştürdüm. İkinci baskısı için bir yayıncı bulabilirsem, daha iyisi yabancı dilde yayımlatabilirsem bayılacaksınız, kendinizden geçeceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)