23/11/2019

Kılıçdaroğlu Erdoğan'ı tartışmaya davet etti


Kemal Kılıçdaroğlu şu anda İzmir'de konuşuyor, TELE 1, ARTI TV ve HALK TV canlı yayınlıyor. Adamım saydığım Tunç Soyer'in tesis açılışı esnasında Kılıçdaroğlu rest çekti, Recep Tayyip Erdoğan'ı istediği tv kanalında tartışmaya davet etti. Helal olsun! Erdoğan asla çıkmaz, seçim öncesinde bile kaçtı ama bu çağrısı bizi mest etti. Ben CHP'yi hiç sevmedim, ancak Kılıçdaroğlu temiz adam, ahlaklı olduğu suratından akıyor. Ben artık ben değilim, köprünün altından çok sular aktı, anormal hadiselere şahit oldum, artık CHP'liyim, İYİ PARTİ'liyim, Saadet'liyim, yalnız dikkatli olalım, kargaşaya, kaosa yol açmayalım, demokratik platformlarda medeni biçimde yürüyelim. Herkese kulp takıyorlar, terörist, şu bu diyorlar. Ben neyim? 15 temmuzdan sonra AKP'yi, Erdoğan'ı ölümüne desteklemedim mi? O gece darbecilere dur demek için sokağa fırlamadım mı? Turkuaz-KORU yolu kesilmişti, yoksa yüzde 99 ihtimalle şehit olacaktım. Darbeyi babam yapsa karşısına çıkarım, gelgelelim sonraki süreçte gördüklerim hoşuma gitmedi, ülkemizin şu anki iktidardan kurtulması gerektiğine inandım. Doğruları yazmak her entelektüelin misyonudur, ifade özgürlüğü olmadığı için detaya giremiyorum, sadece Kılıçdaroğlu, Akşener ve Karamollaoğlu'ndan oluşan muhalefet blokunu desteklediğimi açıklayabiliyorum. AKP'li kardeşlerimi iki, üç, dört kere düşünmeye davet ediyorum. Google.books'a tüm kitaplarımı yükledim, altıncısı olan Vatansavar'ı Erdoğan için Arapça ve Farsça kelimelerle yazdım, hayatımı kurtardı diye bunu yaptım. Son eserim olan Paramatör'de de onu övdüm, 15 temmuz gecesi dahil birçok anımı, görüşümü aktardım. Arbitraj cambazıydım, Erdoğan liraya geçin dediği için bile bile lades dedim, dövizi bıraktım. Ben yanardöner değilim, dünyalığa zerre önem vermem, gözümün gördüğünü, kalbimin hissettiğini söylerim. Bu yaşıma kadar hiçbir partiye oy vermedim, şimdi hassas bir durum oluştu, memleket kritik bir viraja sokuldu, o yüzden taraf oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Finans sektöründe neler oluyor?

Türkiye'de dünya devi olan yabancı bankalar son yıllarda payını sattı yahut faaliyetlerine son verdi, meydan Araplarla yerlilere kaldı. ...