20/11/2019

Mansur Yavaş, Tunç Soyer, Ekrem İmamoğlu


Kitaplarım dahil hayatım boyunca CHP'yi eleştirdim ama öyle bir çıkmaza sürüklendik ki CHP'yi mumla arıyorum. Belki mazideki salvolarımın hesabı sorulur, defterim dürülür, ne gam, umursuyorsam taş olayım. Yeter ki altıok direksiyona geçsin, memleketi kurtarsın, beni idam etseler de itiraz etmem. Üç büyük ildeki belediye başkanları iyi gidiyor, inşallah başarılı olurlar, bizi AKP'den kurtarırlar. İfade özgürlüğü yok ki gerekçelerimi sıralasam, meramımı aktarsam... Ehvenişer yaklaşımı tasvip edilemez, fakat gemi su alıyor, alabora olmadan kaptanın değiştirilmesi gerekiyor. Pusula yok, dürbün taksimatı ayarlanmamış, yelken şişirilmemiş, hava sisli, çarkçıbaşı kamarada yatıyor, miço ha bire kaytarıyor. Bizi bunalttılar, taciz ettiler, ben dahi bu noktaya geldiysem, iyi düşünün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Finans sektöründe neler oluyor?

Türkiye'de dünya devi olan yabancı bankalar son yıllarda payını sattı yahut faaliyetlerine son verdi, meydan Araplarla yerlilere kaldı. ...