22/11/2019

Stratejimi belirledim


Gbp/usd 1.19588'i test etmişti, 1.20'nin altına sarktı, ideal alım yeri diye burada grafiğini yayınladım, ancak o sırada borsada maldaydım, arbitraj için yer bulmamıştım. Şimdi gbp/usd 1.29285 işliyor, muhteşem bir fırsatı kaçırdım. Bir daha 1.20 görülürse arbitraja başlayacağım, sterlin alacağım. Bu işte müthiş kar ediyordum, derken 15 temmuz darbe girişimi yaşandı, Erdoğan "dövizi satın, liraya geçin," dedi, ben de hayatımı kurtardığı için duygusal bir karar verdim, dövizi boşladım, tabii bir kamyon kardan mahrum kaldım. Gerçi maddiyat önemli değil, köpek kulübesi kadar bir yerde yaşasam, ölene dek okusam, yazsam yine çok mutlu olurum, fakat durumu da görmezlikten gelemem. Ne işim var bunların borsasında, piyasasında? Gavura kurban olayım. Pusuya yattım, arbitraja başlayacağım, ilk hedefimi de belirledim, sterlinin yolunu gözlüyorum, fakat 1.10 altında euro/usd de cazip olabilir, euro da alabilirim. Planımı çizdim, bildiğinizi yapın, cenabıtotem herkesin kalbine göre versin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)