17/11/2019

Ufuk Söylemez: Kriz en az dört yıl sürecek


Ufuk Söylemez dün ekonomik krizin en az 4 yıl süreceğini, 2019 enflasyon oranının yüzde 12'den yüksek olacağını söyledi, ekonomi yönetiminin tamamen değiştirilmesi gerekir dedi. Spor ve müzik haricinde tv izlemiyorum, bu hafta milli maç arasıydı, mucizevi bir tesadüf oldu, favori kanallarım arasında geçiş yaparken Halk TV'ye tuşladım, katılımcıları görünce sonuna dek izledim, mest oldum. Fatih Ertürk'ün programını youtube filan platformlardan mutlaka izlemenizi öneriyorum. Türkiye gibi ifade özgürlüğü sorunlu bir ülkede bundan cesur yayın yapılamaz. Sunucu ve üç katılımcı mükemmeldi, keşke karşıt görüşteki kişiler de olsaydı, tez ve antitez çarpışsaydı, kamuoyu faydalansaydı ama bu da önemli bir adım sayılır. Sessiz yığınlara ses oldular. Abdüllatif Şener yaman siyasetçiymiş de bilmezmişim. Zeynep Gürcanlı süper bir kadın, hayran kaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)