17/11/2019

Memlekette sağlam ürün bulamıyorum


Belki 15 sene olmuştur, ev dışında et, balık filan yemiyorum, mesela tavukta kavurma gibi parçalı olan seçeneklere yöneliyorum, yarısı bayatsa kalanı temizdir diyorum. Besinden defalarca zehirlendim, böyle bir prensip edindim. En lüks markalar dahil hepsini denedim, tüm ayakkabılar kof çıktı, eserlerimde detaylandırdım. Geçenlerde Şok'tan bir çift bot aldım, sadece ev ile spor salonu yolunda kullandığım halde bir buçuk ayda tabanı yarıldı, çöpe attım. Coni Antep fıstığına meftun, bilumum markaları deniyorum, açıkta satılandan alıyorum, nafile, hepsi çürük, kurtlu, şaştım, kaldım. Hile, haram iliklerimize işlemiş. Yok kardeşim, bu coğrafyanın adamı değilim, hiçbir kurumla aidiyet bağı hissetmiyorum. Bu ülkede yaşamak çok riskli oldu, adeta mayınlı arazide dolaşıyorum. Fikir adamıyım, hem de alasıyım, yazamıyorum, yayımlatamıyorum, okura ulaşamıyorum; tweet dahi atamıyorum, suç sayılıyor. Vay anasını! Hayaldi, gerçek oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)