18/02/2020

Erken seçim tartışılıyor


Erken seçim tartışılıyor, özellikle CHP ve İYİ Parti kanadından bu sözler çok söyleniliyor. Olmalı mı, olur mu konusuna girmeyeceğim, mevcut ortamda fikrimi açıklayamam, ancak şuna eminim, herkesle her bahse girerim; Türkiye'de bugün seçim yapılsa AKP iktidar olamaz. Şahsen ömrümde ilk kez geçerli oy kullanırım, CHP'ye evet derim. Hayır, fikriyatım değişmedi, CHP'yi hiç beğenmiyorum, fakat ehvenişer yaklaşımıyla tercih yapıyorum. Gerçekten bunaldık. Abartıyorsam nefes almak nasip olmasın, şu mesajım dahil burada yazarken kılı kırk yarıyorum, acaba hakkımda soruşturma açılır mı diyorum. Bu ülkede benim kadar masum, günahsız, hilesiz, yalansız beş on kişi anca çıkar, yine de çekiniyorum, çünkü inanılmaz tecrübelerim oldu. Yazık, dünyalık için halka dünyayı zindan ediyorlar. İfade özgürlüğü dibe vurdu, tarihin en ağır ekonomik krizi yaşanıyor, kaçmam gerek, bilgi açlığı çekiyorum, çılgınca okumalıyım, eserler üretmeliyim ama Coni'yi terk edemem. Gerçi yerleşebileceğim yer konusu da belirsiz, vizesiz ülkeleri tek tek deneyeceğim, besbelli birine demir atarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder