18/02/2020

Vodafone 5 gb hediyeyi 24 saatliğine verdi


Yıllardır Coni'yi bekliyorum, taahhütlü hiçbir şeye bulaşmıyorum, ev interneti kullanmıyorum, dolayısıyla çok sevdiğim halde youtube'da müzik dinleyemiyorum. Hangi dağda kurt öldüyse Vodafone dün 21.30'da 24 saat geçerli 5 gb hediye verdi, gece ikiye kadar müzik dinledim, bugün de saatlerce youtube'a daldım, şarkı selinde boğuldum. On dakika sonra hediye kotam buharlaşacak, ancak süper bir moral oldu. Uydudaki müzik kanallarında (çoğu Polonya) sürekli parça dinliyordum, fakat buna hasret kalmıştım. Turkcell vınn paketini 20 gün önce kullanmaya başladım, taahhütsüz, 3 aylık 15 gb, sadece borsada giriyorum, haliyle ev internetim hala yok, eksikliğini de hissetmiyorum. Hangi siteye gireceksin? Onbinlerce link erişime kapatılmış, her şey yasak, twitter mesajlarımızda kimseyi eleştiremiyoruz, açık hava hapishanesinde sansürden kafayı kaldıramıyoruz. Neyse, çok mutluyum, gölge etmesinler, başka ihsan istemem. Onlarda olmayan birçok şey bende var, söyleyecek sözüm var, yurt dışına yerleşebilirsem artık İngilizce yazacağım, akıllı kitlelere hitap edeceğim. Ne yazarsan yaz, karşındakinin algı eşiğini aşamazsın. Rakip siyasetçilerin "iki koyun güdemez" diye ti'ye alındığı bir coğrafyada yaşıyoruz, yani çobanlık devlet adamlığı için en önemli kıstas oldu. Burada benim ne işim olabilir? Gafile kelam, nafile kelam!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder