19/02/2020

İnanılmaz ama gerçek


Borsada masaüstü programını kullanmaya başlayınca sporu sabaha aldım. Eskiden öğlen gidiyordum, üç dakikalık yürüyüşle salona giriyordum. Salon sabahları yedide açılıyor, ben de Coni'ye baktığım için çok erken kalkıyorum, yumurta haşlıyorum. O saatte Tontini uyurdur diye pas geçiyordum, yaş mamayı dönüşte (09.30 civarı) veriyordum. Bu sabah merak ettim, "Tontini" diye seslendim, kerata ağaçta uyuyormuş, paldır küldür indi. Şok oldum, ağacın iki metre arkasında beş-altı tane kedievi var. Demek ki orada taciz edildi, ilkokul öğrencileri veya köpekler olabilir, anaokulunun bahçesine veya başka bir yere gitmedi, yani beni her an görebileceği bir yeri mekan seçmek istedi, koca ağacı kendine yatak yaptı. Vay be! Oğlum Tontini, aklınla bin yaşa, en güvenli yeri bulmuşsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder