29/03/2020

Cennete geldim


Olağanüstü bir yere geldim, havası tertemiz, süt ürünleri meşhur, gıdalar taze ve ucuz, evin doğal gazı, suyu, elektriği bağlı, beş beşlik eşyalar var ve ev sahibi benden kira istemiyor, oysa bir arkadaşım ziyaretime geldi, kentin en lüks semti dedi. İşin aslı şu, Ankara'da telefonlaştık, tanışlığımız 22 sene öncesine dayanıyordu, ömrü yurt dışında geçti, doktoralı, birkaç dili çok iyi biliyor, derken beni evine davet etti, kabul etmedim, Almanya'da olan ablasının evini önerdi, kira istemedi, bundan büyük iyilik olabilir mi? Ortalık karıştı, Corona salgını yayılıyor, durum normale dönene dek burada kalacağım, bilahare kafiristana hicret edeceğim. Cuma günü nüfus müdürlüğüne gittim, memure kayda gerek yok dedi ama yarın zorlayacağım, çünkü ilmühaberi olmayan vatandaş düşünülemez. Dün üçüncü gecemdi, 21.00'de kafayı vurdum, 07.30'a kadar uyudum. Oha! Neler oluyor, anlayamadım. İngilizceye de iyice gömüldüm, ufakta parlak bir gelecek görünüyor. Bekleyin beni Marialar, Nataşalar, geyşalar, size söyleyecek bir çift sözüm var. Destur de ya iblis!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder