04/04/2020

Pegasus bilet paramı hala iade etmedi


Pegasus 16 Mart 2020'de uçuşun iptal olduğunu bildirdi, aynı gün bilet ücretimin iadesi için işlem yaptım, paranın 3 gün içinde hesabıma yatırılacağı bildirildi, 850'li telefondan kontak kurduğum her görevli aynı teraneyi yineledi, twitter'dan Pegasus Destek'e direkt mesaj yolladım ama yanıt alamadım, internetteki "bize yazın" uygulamasına başvurdum, yine geri dönülmedi, 4 Mart 2020'de ödediğim ücret iade edilmedi. Geçen hafta pazartesi günü valilikte Cimer'e şikayet dilekçesi verdim, bilgi için ulaştırma bakanlığı ile sivil havacılık müdürlüğüne de yazıldı, şu ana dek hiçbir gelişme olmadı. İlginç bir durum, malum olasılık aklıma geliyor, dikkatli olun. Bu da bana ders oldu, keşke THY'den bilet alsaydım ki borsa tarihimin en büyük kazancını thyao ile sağladım; 20.750'den aldığım hisseyi tam kırk gün sonra 57.000'e sattım. Her zaman tek kağıt aldığımı düşünürseniz kazancın büyüklüğünü anlarsınız. Sen misin thyao'ya ihanet eden? Layığımı buldum, caminin önüne gideyim, mendil açayım, kaybımı telafi edeyim. Abiler, ablalar, Allah rızası için bir sadaka verin diyeyim, paranın fazlasıyla höşmerim yiyeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder