31/03/2020

Halkbank Davası


Halkbank Davası 9 Haziran 2020'ye ertelendi. Bizim avukat bu akşam 90 gün süre istemiş, hakim 70 gün yeter demiş. Geçen sefer avukatımız yönetim kurulundan vekalet almam gerekecek demişti, duruşmayı erteletmişti. Acayip şeyler oluyor, Amerika mahkemeleri insanı şaşırtıyor. Kardeşim, bu mevzu 2013'de patladı, hala sürüyor, olacak iş değil, bence tüm hakimlerin, savcıların (davaya bakan Amerikalıların) cezalandırılması gerekir. Amerika gayriciddi yargıçlarla hukukun bokunu çıkardı. Nedir bu rezalet? Bir an önce bitirilsin. Halkbank halka açık bir şirket, dava nedeniyle yatırımcılar mahvoldular. Bu kadar sorumsuzluk, duyarsızlık modern bir ülkede de olabiliyormuş. Yuh! Ben de Amerika'yı matah bir ülke sanıyordum, meğer bizden de betermiş, gözümde büyütüyormuşum. Amerikan adalet sistemi yargılanmalı, bundan sonra yatırımcıların mağduriyeti anca öyle önlenebilir. Açık yazıyorum, Halkbank Davası yüzünden Amerika düşmanlığı oluştu. Hayır, ne yapılacaksa bir an önce yapılsaydı fazla sinirlenmezdim ama işi başka bir boyuta getirdiler, bokunu çıkardılar. Pes, 2013 nere, 2020 nere?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder