29/03/2020

Pegasus'u şikayet edeceğim, bu şirketten uzak durun


Pegasus 16 Mart 2020 tarihinde yurt dışı uçuşumun iptal edildiğini bildirdi, aynı gün biletimin iadesi için işlem yaptım, 1-3 gün içinde bileti aldığım kanal ile iade edileceği bildirildi, hala parayı tahsil edemedim, bugün 29 Aralık 2020'de Pegasus'un 850 numaralı telefonunda bir görevliyle konuştum, kadın name okudu, 1-3 gün içinde hesabınıza yatabilir, aksi takdirde 5 Şubat 2020'de çıkan yasa gereği uçuşlar başladıktan iki ay sonra iade edilir dedi, yani uçak seferleri 3 ay sonra başlatılırsa 5 ay sonra ücret iade edilecekmiş, oysa biletimi 4 Mart 2020 günü almıştım. Kadın beni salak sanıyor, "bayan, yedi kitap yazdım, sizi bundan sonraki eserimde anlatacağım, ayrıca sosyal medyada tanıtımınızı yapacağım, bir daha firmanıza yanaşmayacağımı söylemeye gerek yok. Haftaya sizi ilgili mercilere şikayet edeceğim, gerekirse dava edeceğim. Dediğiniz tarihte, 5 şubatta Türkiye'de Corona yoktu, kaldı ki kelalaka, siz 4 Martta paramı aldınız, bugün 29 mart, hala iade etmediniz. Açıkça soygun yapıyorsunuz, hapishanedeki hırsız hiç olmazsa gizli icraata geçiyor, siz resmen gasp ediyorsunuz, paramı zorla alıyorsunuz, ancak er ya da geç ödeyeceksiniz, mecbursunuz, sadece kendinizi rezil ediyorsunuz," dedim, görüşmeyi sonlandırdım. Yarın nüfus müdürlüğüne kaydımı yaptırayım, ilk işim şikayet olacak. Benden size tavsiye, Pegasus'tan uzak durun, kriz nedeniyle acı sürprizler yaşanabilir, piyango oraya vurabilir. THY böyle bir edepsizlik yapmaz, demek ki Pegasus antin kuntini şiar edinmiş ama şu krizde lastiği patlatabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder