09/12/2022

Askeri tesislerde bana her zaman sataşıyorlar

Derinçek, ergnkn, blyz menşeli olup olmadıklarını bilemem, orduevi, askeri gazino, ... türü tesislerde birileri bana sataşıyor, tabii kimliklerini bilmiyorum, zaten varlıklarını da o anda öğreniyorum. Bu mevzuyu bir kitabımda yazmıştım, buraya da not düşeyim, herkes bilsin. Bugün bir köpeğe sosis aldım, yedirdim, yemek için askeri gazinoya girdim, yağlı ellerimi sabunladım, peçeteyle kuruluyordum ki birisi omzuma dokundu, bir nevi ittirdi. Nevrim döndü, bir daha beni ittirme, dedim, çıktım, mırın kırın ediyordu, arkamdan geldi, "yedi kitap yazdım, insanlara parayla akıl satıyorum, neyin ne olduğunu bilirim, bir daha bana dokunmazsanız memnun olurum," dedim. Şerefim üstüne yemin ederim, bu derece kibar konuştum, halbuki vahşi hayvan gibiyim, bir yumruk atsam ya komaya girer ya ölür, şüphem varsa taş olayım. Demem o ki benim fizyolojik özelliklerime sahip olan bir başka emekli subayın tavrı çok farklı olabilirdi. Bereket sinirlerime hakim olabiliyorum, vaktiyle Ankara TSK Spor Okulu'nda emekli astsubayın biri de dayılandı, kavgaya davet etti. İnanın gerçektir, şişko, kel kafalı, yaşlı biriydi, hiç uymadım, spor okulu komutanı albaya çıktım, şikayet ettim, dilekçe ver dedi, verdim, yanıt alamadım, kimse bana geri dönmedi. 🙉🙈🙊🤭 Anlayacağınız malum ekip beni provoke ediyor, şeylerini üstüme salıyor. Adamın niyeti bozuk olmasaydı, emekli subayım dediğim anda olsun özür dilerdi. Haksız mıyım? Konuya girmişken bir örnek daha vereyim: Bu gazinonun girişinde nöbet tutan uzman çavuş aynı günde yedi kere girip çıktığımda her seferinde kimlik kartımı istedi, makineye sokup çıkarttı. Şerefim üstüne yemin ederim, gerçektir, zaten ispatlayabilirim. Sahi, bir başka gün başka bir uzman çavuş kimlik kartımı önüne koymamı beğenmedi, bağırarak " niye fırlatıyorsun?" dedi, aklımdan kötü bir şey geçtiyse nefes almak nasip olmasın, bunda incitici bir şey yok, dediğim halde, "oruçluyum," filan dedi, sanki beni dövecekti.🙈🙊🤭 Buradaki jandarma sosyal tesisini hiç sormayın, benim yemek isteğimi sormaya gelmiyorlar, el edersem ve çağırırsam uğruyorlar, yemeği çok ama çok geç getiriyorlar. Müdür olan başçavuşa anlattım ama netice değişmedi, dün akşam kütüphaneye gidiyordum, mahsustan uğradım, 10 dakika filan oturdum, kitap okudum, kimse bakmadı, müdür de oradaydı. 🙈🙊🤭 Bir yıldır aynı şeyleri gözlüyorum, sizce tesadüf olabilir mi? 🙈🙊🤭 Vay derinçek! Bunları tarih ve saatiyla ispatlayabilirim. Söz uçar, yazı kalır, buraya mühürledim, herkes okusun. Not: Yemeğimi pişirecek birisi olsa yahut temiz bir lokanta bulsam askeri tesise asla uğramam. Aslında buranın yiyecekleri de hoş değil, beyaz pilav, nohut ve kuru fasulye en kalitesizi oluyor ki insanın midesini rahatsız ediyor, halbuki üçünü de çok severim, fakat burada yemiyorum, zaten pek az müşteri geliyor, öğlenden artarsa akşama servis ediliyor, yani gün boyunca beş, altı çeşit yemek yediriliyor. 🙈🙊🤭 Dilerim önümüzdeki sonbaharda bir ülkeye hicret ederim, projelerimi kaleme alırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder