07/12/2022

Salonların en zor hareketi:barfiks

Harp Okulu'nda on nizami barfiks (çene yukarı çıkacak, vücut tamamen aşağı inecek) çeken tam puan alıyordu. İddia ediyorum, kuvvet sporlarında, misal milli güreşçilerle milli boksörler arasında 10 nizami barfiks çeken çok azdır, diğer branşlardaki sporcularda belki de yoktur. Bugün yüklediğim videoda şimdilik 12 çektiğimi gördünüz, cenabıtotem izin verirse ve biraz daha güçlenirsem belki artırabilirim. Üsteğmenliğimde ve yüzbaşılığımda hakiki bir hayvandım, normal barfiks çekmiyordum, çünkü çok kolay geliyordu, geniş tutuş enseye çekişi birkaç parmakla çok rahat biçimde ondan fazla yapıyordum, sayısal performans denemedim, o nedenle maksimum rakamı söyleyemem. İkinci zor hareket bench press, herkes fazla ağırlık kaldıramaz. Onda da fena sayılmam, şu anda 75 kiloyu 3 set 8 tekrar basıyorum. Sporu herkese öneriyorum, bir nevi mutluluk reçetesi sayılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder