06/12/2022

Hayatımdaki en büyük hatam

Hayatımdaki en büyük hatam bu seferki borsaya girişimi başkalarına haber vermek ve onlarla kontak kurmak oldu. Malum, Coni en uzun yaşayan kanarya rekorunu geliştiriyordu, onun gidişiyle hicret edecektim, yoksa bu hatayı yapmazdım. Giden para olsun, yeter ki sağlığa zarar gelmesin, diye teselli buluyorum. Bir daha mı? Tövbe! Derimi yüzseler bir kişiye finansal beklentimi veya mevcut pozisyonumu açıklamam. Yaratıcı kişiliğim itibarıyla yalnız kalmalıyım, laklak ile berrak zihnimi kirletmemeliyim, başkasına yapacağım her iyilik kendime kötülük oluyor. Kitap okumak yazarla sohbet etmektir, benim muhatabım entelektüel birikimi yüksek insan olmalı, hangi konuda olursa olsun, bu çizginin dışına çıkmamalıyım, zaten yıllardan beri öyle yaşıyordum, nasılsa yakında yurt dışına yerleşeceğim faraziyesiyle istisna yaptım, bir kamyon para kazanma şansımı teptim. Tavsiyemdir: Sizden düşük seviyeli kişiyle asla diyalog kurmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder