04/12/2022

Ekşi Sözlük, Enes Kanter, Hakan Şükür

Az önce Enes Kanter'in hangi takımda oynadığını öğreneyim diye google'da tarattım, Ekşi Sözlük'de ona dair methiyeler okudum, halbuki aynı Ekşi Sözlük beni göklere çıkardığı yorumları silmişti. Düşünebiliyor musunuz? Hakkında yakalama kararı çıkartılan, FETÖ firarisi diye lanetlenen adamı benden makbul görüyorlar. Hakan Şükür'ü aradım, ona da övgü düzülmüştü. Derinçek, Ergnkn, Blyz ekibini bilin babından yazdım, parlak beyinden bu derece korkuyorlar. Değerlendirmeler, tanıtımlar silinir mi? Üstelik bunu sözlük yapıyor. İnsanda utanma duygusu olur. Gerçi zerre kadar umursamıyorum, tırışka bir sözlük, bense dünyanın en iyi yazarlarından biriyim, şimdilik yedi şaheser üretmişim, asırlar sonra da okunacağım, fakat mevcut tabloyu göstermek gerekiyordu, hakkımdaki övgüleri silmişler, hülasa beni görmezlikten geliyorlar, eserlerimi sattırmıyorlar.🙉🙈🙊🤭 Kitaplarımda da somut kanıtlar sunmuştum, kimliklerini tahmin edebiliyorum, nitekim yukarıda yazdım. Yel kayadan toz alır. Alayınız benim binde birim olamazsınız, bazı şeyler genetiktir.💪💪💪

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder