20/03/2023

Bence kotada hile yapılıyor

Bundan 11, 12 sene önce filan aylık 3 veya 4 GB vınnn tarifesi akşamları görüntülü web cam sohbetlere rağmen yetiyordu, şimdiyse sadece borsa ekranını (parite vs) açtığım halde ayda 10 GB yetmiyor. Memleket iyice şeyleşti. Taahhütsüz ev internetini yarın araştıracağım, arkadaşın hediye ettiği modem işimi görür, cep operatörüne vereceğim parayı ev internetine harcarım, sadece konuşmak için en ucuz tarifelerden birine girerim. Bizi enayi yerine koyuyorlar, soyuyorlar. Acaba televizyonumdan internet kullanabilir miyim? Nasıl oluyor? Onu da öğrenmeliyim. Telekom artık kota hediyesini iki gece geçerli veriyor, saat 00.00'dan sonra internete girilir mi? Youtube'a video yüklüyordum, şimdi başka yerler buldum, ihtiyacım kalmadı. Mesela bugünkü videoyu o şekilde yükledim. Cumartesi gecesi saat 00.00'dan önce uyudum, hediyenin bir saniyesini dahi kullanmadım. Bu iş böyle yürümez, aptallığın yeri yok, sınırsız ve taahhütsüz internet şirketi varmış, yarın gideyim, öğreneyim. Aylardan beri youtube müzik dinleyemiyorum, İngilizce film, klip vs izleyemiyorum. Bıçak kemiğe dayandı, tavır koyayım, rahatlayayım. Gerekirse bilgisayar da alırım ama çok pahalıdır, ikinci elin işe yarayananı da bulamam. Bende hışırı çıkmış iki laptop var, onlarla yola çıkılmaz. O konuyu da çözmeliyim. Sabah kalan kota 3.13 idi, şimdi 2.74 gözüküyor. Yuh! Kesinlikle yanlış, bir saniyelik film izlemedim. Cep telefonu operatörlerinden kurtulmalıyım, özgür olmalıyım, bol bol müzik dinlemeliyim. Aylar önce şifresiz wifi bağlantısı keşfetmiştim, nedense şifrelediler, Telekom'un hediyelerine mahkum kaldım, 3 ay geçerli 30 GB dokuz gün sonra bitecek ama bu kota dokuz gün dayanmaz. Youtube müzik yok, twitter yok, hiçbir şey yok, boku bokuna hapsoldum. Esir miyim birader? Yarın sondaj yapayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder