23/03/2023

En düşük emekli aylığı 7500 tl olacakmış

Yıpranma payıyla toplam 19 kusür sene emekli Sandığı'na çalıştım, çoğul üniversite diplomam var, bir sürü meziyetim var, kimin, nasıl edindiği tartışmalı maaşları 7500 liraya yükseltmişler, benimki 9100 liraydı, galiba sadece en aşağıdakileri yukarı çekmişler, bizimki değişmeyecekmiş. Yok daha neler! Cüzdanımdaki parayı da onlara dağıtın, sizin dişinizin kovuğuna gitmez, nasılsa beşer onar maaş alıyorsunuz. Haberi tekrar tekrar okudum, böyle yorumladım. Bekleyelim, görelim; şayet yorumum doğruysa bu haksızlık komünizmde bile yapılmaz, orada yazar, düşünür tayfası kayrılıyor. Erdoğan gitsin diye ilk kez geçerli oy kullacağım, muhalefetin adayına oy vereceğim. AKP iktidarından yaka silktim, bundan kötü yönetim olamaz ama öyle bir zarar verdiler ki ülkeyi kimse düzeltemez. Türkiye yirmi yıl geriye gidebilseydi bir asır ilerlemiş sayardım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)