24/03/2023

Gelecek ay ekranımı tamamen kapatabilirim

Pariteler yüzünden ekran almıştım, borsada işlem yapmadığım için tek kademe ve AKD olmayan ekran istemiştim ama maaşın bir kısmıyla borsaya sorti yapıyorum, dikkatim dağılıyor. İşin kötüsü fondan anlayamadığım biçimde kesinti yapılıyor. Pariteleri anlık olarak izleyebileceğim platform buldum, artık Matriks'e ihtiyacım kalmadı, ayrıca borsayı izlemek istemiyorum. Aksilik olmazsa bu ay sonunda borsa ekranımı tamamen kapattıracağım. Ha, destansı hareketler yapıyordum ama minik meblağlarla neye yarar? Fondaki tuhaf kesinti de tepemi attırdı. Güzel bir bono yahut mevduat bulsam derhal atlayacağım. Türkiye artık çekilmez hale geldi, her taraftan şey yapıyorlar, sağlam ürün, güvenilir insan bulmak mucizelere kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)