24/03/2023

Hayaldi, gerçek oldu. Yaparsa AKP yapar.

Eskiden şehirler arası vapur seferleri vardı, AKP döneminde kaldırıldı. Her alanda kötüye gittik. Bence 14 Mayıs 2023'deki seçimde de Erdoğan seçilecek, çünkü egemen güç ondan çok memnun kaldı ve muhalefet partilerine o yönde talimatlar verdi, hepsini susturdu. Aksi olsaydı bu kadar başarısız hükümetin seneler önce erken seçim kararı alması ve değişmesi gerekirdi. Memlekete yazık oldu. Dünya çapında yazarım, beni yok ettiler, kitap yazamıyorum, bastıramıyorum, yayınlattıklarımı okura ulaştıramıyorum. Türkiye çok şeyli, yani şeyli bir devlete dönüştü. Abbas bu şeylerden kurtulmalı, hicret etmeli, kaleme asılmalı, ölene dek şaheserler yaratmalı... Aklınıza gelebilir, yurt dışında hastalanırsan maddi sorun yaşarsın diyebilirsiniz. Burada basit rahatsızlıklardan dolayı hastaneye gittiğimde ne trajedilere şahit oldum. Mazallah cidsi bir rahatsızlığım olsa bu doktorların elinde derakap cızlamı çekerim. Anlayacağınız, zincirlerimden başka kaybedeceğim bir şey yok!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)