22/03/2023

Kazıkçılık

Demin spor salonunun 9 ay önceki fiyatını paylaştım, ondan önce 3 aylık üye olmuştum, o zaman aylık ücret 150 liraydı. Sizin anlayacağınız tam 365 günde 150 liralık tarife yüzde 433.33 artışla 650 liraya yükseldi. Ramazan'da saatleri değiştirmişler, bir ay dondurdum, başka sporlara eğileceğim, evde şinav vs çekeceğim, üyelik sürem bitince derimi yüzseler onlara zırnık koklatmam. En dandik salonun fiyatı 400 liradan başlıyor, aletler pis, oda karanlık olan yerde dahi fahiş rakam isteniyor. Sonbaharda veya kış başında hicreti planlıyorum, sonrasına sonra bakacağım. Burada askeri tesis de yok, il j veya tugay vs birliklerde birkaç alet, barfiks olsaydı işimi görürdü. Okulların bahçesinde barfiks göremedim, o da yeterli olurdu. Futbol sahasının etrafındaki tartan pistte koşsam, duş imkanı olmadığından eve gelirken üşütebilirim. Yazın geçici olarak bu şık uygulanabilir ama kışın olmaz. Paragöz insanı sevmem hatta nefret ederim ama kırıcı konuşmam, yüzüne gülümserim, kibarlığı bırakmam. Bu tür tiplerin yanına yöresine uğramam. Görevliye "bir milyar dolarım olsa dahi o meblağı ödemem, uçmuşsunuz," dedim, yani bağı koparacağımı şimdiden ilan ettim. İnternetten Mcfit'e baktım, aylığı 360 liraymış ki bunlar oranın tırnağı olamaz. Mcfit 50 yaş üstüne indirim uyguluyor, artıj kazıkçılığın boyutunu hesaplayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beşiktaş (17 Mayıs 2024)