09/04/2024

Ey borsacı!

İncil, Tevrat, Kur'an, Kapital, ilkokul matematik kitabı ve babamın şarap çanağı üzerine yemin ederim ki endeks on binden elli bine yükselse de zarar edersin; bense endeks on binden iki bine düşse de kar ederim. Seans salonlarında yüzlerce borsacı tanıdım, yazılı basında ve sosyal medyada binlerce yorumcu gördüm, hiçbirinin borsadan zerre anlamadığını fark ettim, hepsini akıldan piyade buldum. Megalomanlık deyip de kendinizi kandırmayın, gerçeği yazdığımı biliyorsunuz, her naneyi yiyorsunuz; portföyünüzdeki zararı dürüstçe itiraf edin, dlyrklğı bırakın, kitaplara gömülün, kendinizi geliştirin. Size tüyo vereceğime tüm servetimi sokak hayvanlarına harcarım, aç biilaç dolaşırım; kanaryamın s2ni yiyin. Her şeyimi borsadan kazandım, 1998 kasım ayından beri spekülatörleri çarptım, adi malul maaşımı geçende yazmıştım, spekülatörleri para ağacına çevirmeseydim parklarda yaşardım, daha doğrusu nalları dikerdim. Gerçek alemde halkı soyanları sanal alemde soyuyorum, kalantordan arakladıklarımla doyuyorum. Sana vereyim bir öğüt, kendi ununu kendin öğüt!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder