09/04/2024

Vahameti görün.👇 Endekste yüzde 8.04 ağırlığı olan ve borsayı sürükleyen thyao fotoğraflarda görüleceği üzere XU100'ün çok üstünde prim yapıyor ama TÜİK enflasyonu karşısında zarar ettiriyor. Gerçek enflasyonun TÜİK'in en az iki katı olduğuna inanıyorum. Borsanın yıldızı böyleyse vahameti anlayın. Her borsacı zarar ediyor, gerçeği kabullenmiyor, aksine kar etmiş gibi millete fetva veriyor, uzmanlık taslıyor, grafiklerde ok çıkartıyor. İnsan bu kadar ebleh olamaz. Vah! Program hatalıdır diyelim, ağustostan sonraki thyao grafiğini ekliyorum, enflasyonun ne kadar altında kaldığını görün. BORSADA KİMSE KAR ETMİYOR, REKOR LAFLARIYLA MÜŞTERİ ÇEKİLİYOR. Borsa böyle yapılandırılmasaydı benim en az birkaç milyon dolarım olurdu, Avustralya vatandaşlığını satın alırdım, İngilizce yazardım, okurdum. Borsa peygamberiyim dediğim halde niçin faize geçiyorum? Hoş, mevduatta da reel olarak zarar ediyoruz, yatırımcıya kaçış deliği bırakılmamış. Saksıyı çalıştırın. İşlem yapabilecek kapasiteniz yok, 65 yaşın üstündeki kişilerin bunak olmadığını ispatlaması misali sizde de lisans şartı aransaydı asla alamazdınız, yani ehliyetsiz sürücüye benziyorsunuz, portföyünüzün reel getirisini muhakeme edemiyorsunuz, acınacak halinizi bilmiyorsunuz. Şu gerçeğe rağmen halka arz fırtınası dinmiyor, kimse protesto etmiyor, oysa derinlikler kayboldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder