08/04/2024

Halkbank yine uçuşa geçti. Vaktiyle yazmıştım, bende halkb vardı, internetten tanıştığım borsacı ppk'ndaki profesör teyze kızının "halkb ve vakbn'den uzak durulması gerektiğini, TMSF'daki Türkbank'a devredileceğini" söylemişti, birkaç gün sonra Türkbank TMSF'ndan çıkarıldı, faaliyete geçti, haberi doğru sandım, iki hisseyle bağı kopardım, halbuki tektuş sisteminde sırayla ikisi arasında geçiş yapıyordum, derken halkb ve vakbn çıldırdı,14 kere üst üste tavan oldu. Bana kurulan kumpası o zaman faal olan Twitter hesabımdan Cumhurbaşkanı dahil tüm yetkililere isim vererek yazdım, kimse geri dönmedi, video çektim, YouTube'a yükledim. Halkb ve vakbn son günlerde yine fişekledi, maziyi hatırladım, burada şerh düşeyim dedim, o vatandaşa siktir çektim, telefonunu engelledim. Aynı yalanı kim bilir kaç bin kişiye yaydılar? Bir gün yurt dışına yerleşebilirsem fena kükreyeceğim.👇

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder