17/10/2019

Cep mesajlarına tıklamayın


Gerçi çoğunuz benden iyi bilirsiniz ama uyarayım: Demin paylaştığım türdeki mesajlara itibar etmeyin. Size para, kredi vs vaat ederler, dolandırırlar. Ben hiç ilgilenmiyorum, okumuyorum. Aslında internetle bağı keseceğim, fakat borsaya girdim, mecbur kaldım, pek yakında arbitraja dalacağım, çünkü bazı pariteler çok cazip, yıllardır hedeflediğim noktalara geldi, o nedenle interneti yine devam ettireceğim. Coni her gün dünya rekorunu geliştiriyor, onu uğurlayana dek buradayım, sonra koydunsa bul! Pırrr! Yolcudur Abbas, bağlasan durmaz. İngilizce dağarcığımı 60-70 bin kelimeye çıkardığım an beni kimse tutamaz, yıldızlar bile... Dünya edebiyatına şaheserler vereceğim, büyük projelerim var, bir bir gerçekleştireceğim. Yazarlık için oldukça genç sayılırım, un, şeker, yağ var, kaliteli okur kitlesi ve demokratik bir zemin bulmalıyım, helvanın alasını yapmalıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder