25/08/2024

Adalet bakanı (adını da bu vesileyle öğrendim,) tweet atmış, halka gözdağı vermiş. Bakalım Tuncay Özkan Erdoğan'a "züppe" diye hitap ettiği için ceza alacak mı? Merakla bekliyorum, Batılıların fikirlerini de almalıyız, misal ABD, İngiltere, Fransa, Almanya cumhurbaşkanına danışmalıyız, onlara züppe denildiğinde ne olduğunu öğrenmeliyiz. Benim çocukluğumda Ecevit, Demirel vs liderlere galiz küfürler ediliyordu, özellikle Erbakan hayli toleranslıydı, gık çıkartmıyordu. Bana züppe denilse asla hakaret saymam, aklımdan bile geçmez, TDK anlamını demin paylaştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İddaa kupon bedeli 30 tl (0.879 usd) olmuş, höst!

İddaa kupon bedelinin 30 tl olduğunu tesadüfen öğrendim. Çüş! O parayı ödeyen insanın ya parası çoktur ya aklı yoktur. Hoş, ikisi de aynı ka...