25/08/2024

Hayatımda ilk kez taraf oldum

Belediye başkanlığı seçimlerinden sonra burada yazmıştım, hayatımda ilk kez taraf oldum, gördüğüm şeyler beni anti AKP ve anti Erdoğan tarafına itti, Ekrem İmamoğlu ve Beşiktaş CHP adayına oy verdim. CHP'yi hiç beğenmiyorum, fakat şimdiki Erdoğan ve AKP'nin yanında zemzem suyuyla yunmuş kadar parlak buluyorum, o derece yaka silktim. Milyonlarca Suriyeli ve Afgan göçmeninden de kurtulmalıyız, Varlık Fonu'nu lağv etmeliyiz. En kısa sürede bunları yapmazsak yarın çok geç olabilir. Aydın sorumluluğumun gereğini yerine getirdim, fikrimi paylaştım. Kitaplarımda CHP'yi yerden yere vurdum, görüşlerim değişmedi, iktidara geldiğinde beni kabak gibi oyarlar ama olsun, zincirlerimden başka kaybedecek şeyim yok, her şeyi göze aldım, yeter ki memleket daha az zarar görsün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İddaa kupon bedeli 30 tl (0.879 usd) olmuş, höst!

İddaa kupon bedelinin 30 tl olduğunu tesadüfen öğrendim. Çüş! O parayı ödeyen insanın ya parası çoktur ya aklı yoktur. Hoş, ikisi de aynı ka...