25/08/2024

Şu adam AKP milletvekiliymiş, adını yeni duydum, başka vekile resmen küfretmiş, oysa Tuncay Özkan Erdoğan'ın komik ithamına sitem dolu yanıt vermişti, bence gayet normal bir ifadeydi, fotoğrafını da önceki gönderimde paylaştım, Türkçeyi en iyi bilen kişi olabilirim, fakat hukuka saygılı olmalıyız, bu konuda yargının karar vermesi gerekir, biz sadece görüş açıklarız. Amerika'da başkana tv'de, sosyal medyada aptal, bunak, manyak vs diyorlar, kimse dava edilmiyor, halbuki bu mebus hakaret olmayan kelimelere rağmen çileden çıkmış, kendini kaybetmiş, kavgada söylenmeyecek sözcüklerle tweet atmış. Geçende başka bir AKP vekili Alpay Özalan kürsüde konuşan muhalif vekile saldırmıştı. Türkiye'nin Erdoğan ve AKP'den kurtulmak için erken seçime gitmesinde fayda görüyorum, bunlar iyice azdılar. Hiçbir sınava girmeden milletvekili oluyorlar, kritiğe katlanamıyorlar. O zaman git, evinde otur, bir çuval maaşı başkası alsın. Benim binde birim kadar yeteneğin var mı? Mal varlığın benden bin misli fazladır, gelgelelim sesimi çıkarmıyorum, daha doğrusu çıkaramıyorum. Siyasette seviyeyi iyice düşürdüler, ilkokul mezunu kadının bilgelik taslamasına bile katlanıyorduk ama kantarın topunu kaçırdılar, hepimizin gözü önünde bir milletvekiline açıkça sövüyorlar, bu küfrü üstüme alıyorum, tehdit sayıyorum, Tuncay Özkan'a bunu yapan beni çiğ çiğ yer. Susma, yarın sıra sana gelecek! CHP'ye öfke doluyum, tarihin en başarısız idaresinden kurtulmamız için hiçbir adım atılmadı, protesto mitingi dahi düzenlenmedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İddaa kupon bedeli 30 tl (0.879 usd) olmuş, höst!

İddaa kupon bedelinin 30 tl olduğunu tesadüfen öğrendim. Çüş! O parayı ödeyen insanın ya parası çoktur ya aklı yoktur. Hoş, ikisi de aynı ka...