29/08/2024

Bre gafil!

Adamın fotoğrafını turistlere gösterin, en az yüzde doksan dokuzu hademe, odacı, müstahdem, kapıcı diye tahmin etmezse yüzüme tükürün, milyonerliğine kimse inanmaz. Neyse, fizyolojik hususiyeti beni ilgilendirmez, belki ben de kabzımala, hamala benziyorumdur, lakin idareciliği kof çıktı. Adam önceki başkan zamanında yönetimdeydi, yani şu anki batık bilançonun mimarlarından biridir, fakat yarattığı zararı cepten ödemiyor, on ayda sırayla yüzde 100, 150, 200 bedelli sermaye artırıyor, borsacıyı perişan ediyor. Bir sene bile değil, yanlış yazmadım, buncacık sürede toplam yüzde 950 bedelli artışı oluyor. Gerçi bu şeyliğe izin veren şeylere de iki kelam ederdim, ne ki vatan hainliğinden kodese tıkılırım. Bre amigo! Futboldan zerre anlamazsın, elini cüzdanına atmazsın, her sene onlarca transfer yaparsın, kulübün öz sermayesini eksiye düşürürsün, orada niçin bulunuyorsun? Ben biliyorum, yazarım da , gelgelelim ifade özgürlüğü yok, mecburen susacağım. Hayatımda hiçbir kulüp idarecisinden onun kadar şeylememiştim, tazminat avcısı teknik direktörü ile o gidene kadar rakip takımları destekleyeceğim, ancak gidişi çözüm olmaz, tüm zararları ona ödettirilmeli, mallarına haciz getirilmeli ki adalet yerini bulsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İddaa kupon bedeli 30 tl (0.879 usd) olmuş, höst!

İddaa kupon bedelinin 30 tl olduğunu tesadüfen öğrendim. Çüş! O parayı ödeyen insanın ya parası çoktur ya aklı yoktur. Hoş, ikisi de aynı ka...