25/08/2024

Bu tür tweetler atılıyor, küfürler, hakaretler uçuşuyor, o hesaplara dokunulmuyor, Şenol Onay hesap açtığı anda hesabı kitleniyor. Kitaplarıma da baskı uygulanıyor, internette hakkımda yazılan övgüler kaldırılıyor, yokmuşum gibi davranılıyor. Sebebini ben biliyorum, okurlarım tahmin edebilirler. Ben bu tweetin onda biri kadar ithamda bulunsam herhalde hapse tıkılırdım, fakat o hesap sahibi özgürce yazabiliyor, çünkü ajan, gerçek muhalifleri etrafında topluyor, ihbar ediyor. Gönderisi de faul kokuyor, başörtülü anneler okula girebiliyorlardı, annemden biliyorum, o yalana değinmiyor, başka konularda belgesiz biçimde suçluyor. Yurt dışına yerleşmeliyim, kana kana yazmalıyım, öttürmüşüm parasını, borsasını, edebi şaheserler yaratmalıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İddaa kupon bedeli 30 tl (0.879 usd) olmuş, höst!

İddaa kupon bedelinin 30 tl olduğunu tesadüfen öğrendim. Çüş! O parayı ödeyen insanın ya parası çoktur ya aklı yoktur. Hoş, ikisi de aynı ka...