27/08/2024

Galatasaray

Adı süper kendi köfte olan ligi geçen sezon biraz seyrettim, gsray taraftarı olan arkadaşıma o günlerde söyledim, bugünlerde görüşümün doğruluğunu birçok kişi dile getiriyor, burada da açıklayayım: Türkiye ligi çok kalitesiz ve ihtiyar oyuncularla doldu, milli servet çarçur edildi, şu yaşımda üç aylık antrenmanla forma giysem sırıtmam, çünkü bu ülkede futbol ağır çekimde oynanıyor. Galatasaray kötünün iyisi olduğu için şampiyon oluyor, Okan Buruk hocalığı kıvıramıyor, futbolculuğunda da iş yoktu, lobi gücüyle el üstünde tutuluyordu. Galatasaray'ın şu anki kadrosu 3-5-2'ye uygun, kaliteli stoperleri var. Abdülkerim vasat oyuncu, gönderilsin demiştim, geçen hafta Young Boys maçında takımı mahvetti. Muslera ile sözleşme yenilenmesin, yabancı kaleci transfer edilsin, demiştim, İsviçre'de devre arasında oyundan çıkarıldı. Mertens'in pili bitti, İtalya'da son senesinde sahada hayalet gibi dolaşıyordu, sözleşme yenilenmesin, demiştim, Okan Buruk ısrarla oynatıyor. Barış Alper'den forvet olmaz, ideal yeri sağ bek, sol bek, ön libero olabilir dedim, hala hücumda oynatılıyor. Kerem Demirbay orta sahanın en iyi oyuncusu olmasına rağmen yedek bırakılıyor. Galatasaray'ın kaliteli bir yabancı hocaya ihtiyacı var, kaleci dışında iki üç sene transfer yapmasa da olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İddaa kupon bedeli 30 tl (0.879 usd) olmuş, höst!

İddaa kupon bedelinin 30 tl olduğunu tesadüfen öğrendim. Çüş! O parayı ödeyen insanın ya parası çoktur ya aklı yoktur. Hoş, ikisi de aynı ka...