Pazar, Ağustos 18, 2024

Ali Koç

Ali Koç hak mahrumiyeti olduğu halde dünkü Göztepe-Fenerbahçe (2-2) maçında oyun oynanırken sahaya girmiş, arbede çıkmış, birisi arkadan saldırmış, yere düşürmüş, koruması elini tabancasına götürmüş. Hayda! Stadyuma silah sokmak da yasak, demek ki kanun işlemiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nazara inansam bunları yazmazdım👇

Hayvanvari antrenmanlarım (haftada altı gün) yüzünden hayvanca yiyorum. Her sabah altı haşlanmış yumurtayı otomatiğe bağladım. Bugün antrenm...