20/08/2024

Borsada başarının tek nedeni

Borsada kazanış tamamen zekaya bağlıdır, üstün zeka hatta deha ister, bilgiyle veya zaman ayırmayla alakası yoktur, kimse kendini avutmasın. On binlerce iktisat profesörü, uzman, analist, muhasebeci var, hangisi reel anlamda kar edebiliyor? Öyle bir yeteneği olan insan maaş karşılığında çalışmaz, özgürlüğü seçer, kendi portföyünü büyütür. Kimse bana maval okumasın, sizin teleskopla gördüğünüzün bin mislini duvarın arkasından görebilirim, o yüzden spekülatörleri marizliyorum; kendimi sürekli güncelliyorum, ilgilendiğim hisseleri her akşam değiştiriyorum, radarımda birkaç aydan fazla kalan kağıt çok azdır, belki yoktur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İddaa kupon bedeli 30 tl (0.879 usd) olmuş, höst!

İddaa kupon bedelinin 30 tl olduğunu tesadüfen öğrendim. Çüş! O parayı ödeyen insanın ya parası çoktur ya aklı yoktur. Hoş, ikisi de aynı ka...