23/08/2024

Borsa ekran fiyatları

Senelerdir yazıyordum, borsa ekran fiyatları çok pahalı diyordum. On gün önce filan bizim aracı kurumun müdürüyle konuştum, endeksin kötü gidişatı nedeniyle çoğu müşteri ekranı kapattırmış. Oh, ne sevindim, anlatamam, herhalde bu ay sonunda kaçış hızlanır. Aracı kurum komisyonları da uçmuştu, yakında onlar da indirime başlar. Ben bir yıl önce borsadan çıkmıştım, Erdoğan ve Varlık Fonu var iken girmem demiştim, fakat İstanbul'da koşullarım değişti, refah ve mutluluk nedeniyle düşük miktarlarda vurkaça başladım. Tabii yazmamın engellenmesi, yayıncı bulamayışım ve sosyal medyada bile faaliyet gösteremeyişim de antin kuntine vakit ayırmama yol açtı, yoksa bu mecraya asla girmezdim. Ne olduğunu da ne olacağını da (kitaplarımda yazmıştım,) çok iyi biliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İddaa kupon bedeli 30 tl (0.879 usd) olmuş, höst!

İddaa kupon bedelinin 30 tl olduğunu tesadüfen öğrendim. Çüş! O parayı ödeyen insanın ya parası çoktur ya aklı yoktur. Hoş, ikisi de aynı ka...