21/08/2024

Sikoğlu, iyi oku!

Vaktiyle onlarca kişi bana dahi diyordu, 33 yaşımda emekli olmuştum, seans salonlarında aracı kurum çalışanları dahil bir sürü borsacı bokumda boncuk arıyordu, akraba ve arkadaş çevrem önemli konularda fikrimi, beklentimi soruyordu; şimdi kimse zekisin, akıllısın, bilgilisin bile demiyor. Evim, arabam, yatım yok ya, onlara göre salağım, akılmetreleri öyle çalışıyor. Ulan sikoğlu! Annemle kardeşim benim bir kamyon paramı lüpledi, çaldı, eşyamı cebellezi etti; ayrıca tam 14 sene borsadan uzak durdum, kitaplara gömüldüm, 2018 aralık ortasında BİST'te pozisyon aldıktan sonra lümpenle muhatap oldum, onlara anlık tüyo verirken helak oldum, işlem yapmaya zaman bulamadım, delimsirek teorileriyle zihnim bulandı, randımanım düştü, yani piyasadan uzaklığım 18 seneyi buluyor. Bir yıldır alayına siktir çektim, kabuğuma çekildim, derinçek ekibi kitap yazmamı engellettiği için hisselere daldım, spekülatörlerle manipülatörlerin canına okudum, üstelik bu süreçte senetlerin ezici çoğunluğu çakıldı, endeks belli kağıtlarla yukarı çekildi, yatırımcı çuvalladı. Bre zapzingil! Beni övsen ya da sövsen ne fark eder? Ne olduğumu biliyorum, seni ve değer yargılarını siklemiyorum, paraya tapıyorsun, oysa ben banknotu çiğniyorum. Bugün yazma şansım olsaydı beş kuruş kazanamayacağımı bildiğim halde kaleme sarılırdım, yatırım hesabımı kapatırdım, borsayla bağı keserdim. Tarak kafalı! Sen benim milyonda birim kadar yetenekli değilsin, hasetliğini gizleyemiyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İddaa kupon bedeli 30 tl (0.879 usd) olmuş, höst!

İddaa kupon bedelinin 30 tl olduğunu tesadüfen öğrendim. Çüş! O parayı ödeyen insanın ya parası çoktur ya aklı yoktur. Hoş, ikisi de aynı ka...