23/08/2024

Daha ekstremi yayınlamayacağım

Geçen sefer karar almıştım, gayri ekstre yayınlamayacağım, demiştim, sonra fikir değiştirdim, birilerine küfür mahiyetinde paylaştım, fakat bu sabah noktayı koydum, artık borsa işlemlerimi paylaşmayacağım, çünkü sizin takdirinizi umursamıyorum, endeks yerle bir olsa zararınıza üzülmem, aksine sevinirim, hak ediyorsunuz. Borsacıya bilgi vermek şöyle dursun, muhatap olmaktan zül duyarım. Ekstre bahsi nereden çıktı? Ev arıyordum, Zonguldak'ta sondaj yapayım dedim, bir akrabaya telefon açtım, orada yıllarca kalmıştı, nereyi tavsiye edersin dedim, sorumu yanıtlamadı, bana nasihat vermeye başladı, cüzdanında bin liralık yoktur, banka hesap numaranı bildirirsen birkaç bin lira gönderirim, bende de fazla para yok dedi. Şok oldum, o devam etti, senin borsadan anladığına da inanmıyorum, palavra atıyorsun (kitaplarım haricinde kimseye fikrimi açıklamadım,) dedi, Hoppala! O kadar ağrıma gitti ki anlatamam, corona günleriydi, evsiz kalmıştım, sokağa çıkışlar bile yasaklanmıştı, can derdindeydim, o delileniyordu. Karakterim icabı kimsenin seviyesine inmem, münakaşaya girmem, hakaret etmem, başkası olsaydı mına koyduğumun çocuğu, dayı mısın ayı mısın derdi, ben sesimi çıkartmadım, o da şaşırdı, beni efendice dinlediğin için teşekkür ederim dedi! Ondan sonra büyük yeğenime borsada böyle yapıyorum ama malak herif böyle söyledi, dedim, büyük işlemlerimin fotoğraflarını whatsapp üstünden paylaştım, sonra burası aklıma geldi, onun gibi konuşan zirzopların olabileceğini düşündüm, fotoğrafları yayınladım, yoksa bu gezegende hiçbir totem kulunu siklemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İddaa kupon bedeli 30 tl (0.879 usd) olmuş, höst!

İddaa kupon bedelinin 30 tl olduğunu tesadüfen öğrendim. Çüş! O parayı ödeyen insanın ya parası çoktur ya aklı yoktur. Hoş, ikisi de aynı ka...