Çarşamba, Eylül 25, 2024

Bugün 25 km (konumu açtım, yine 2 km filan gösterirse sövecektim,) yürüdüm, aynı anda 25 bin lirayı borsada çevirdim. Bugüne başladığım kağıdı kapanıştaki eşleşmede alsaydım anormal kar gözükecekti ama ben daha cazip bulduğum cevhere atladım, hatta 6.00 alış girmiştim, 5.99 geldi. Borsa yüzde 1.38 çöktü, saatlerce yürüdüğüm halde spekülatörlerin ibiklerini yoldum. Borsada hiçbir totem kulunun beni yenemeyeceğini şimdi olsun anladınız mı? Baklavalar anca kardiyoyla çıkar, yürüyüşe devam! Not:Ekstre yayınlamayacaktım, fakat sizi yürüyüşe özendirmek istedim, hiçbir işinizi engellemediğini kanıtlayayım dedim. 👇

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ölü mü diri mi?

Filanca kişi İsrail saldırısında ölmüş diyorlar. Nasıl Müslümansın? İtikadından şüphelendim. Adam cennete gitmiş, 33 yaşına dönmüş, yepyeni ...