Perşembe, Eylül 26, 2024

Erdoğan varsa borsada hayat yok

Recep Tayyip 22 senedir iktidarda, krizde geldi, ülkeyi daha beter duruma getirdi, borsada belli hisselerle göz boyandı, ezici çoğunluk yerlerde süründü. Bu iktidar varken durum düzelmez, acayip bir sistem kurgulanmış, aklımızı başımıza alalım, en kısa sürede erken seçime gidelim, mevcut yönetimden kötüsü olamaz, artık uyanalım! Borsaya bu sefer 2018 aralık ortasında girmiştim, kısa zamanda mevzuyu çakmıştım ama kaçamamıştım, çünkü çılgın bir devalüasyon yaşanmıştı. Benim birkaç haftada anladığımı milyonlarca kişi senelerden beri anlayamıyor. Yazık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ölü mü diri mi?

Filanca kişi İsrail saldırısında ölmüş diyorlar. Nasıl Müslümansın? İtikadından şüphelendim. Adam cennete gitmiş, 33 yaşına dönmüş, yepyeni ...