Pazar, Eylül 22, 2024

IPTV izlemeyin

Bu ülkede benim çapımda maç hastası on kişi varsa şaşarım, fakat hiçbir zaman İPTV izlemedim, çünkü kanuna aykırı iş yapmam. Ankara'da 13 sene oturduğum binada ortak uydu anteni yoktu, kablo tv bağlantısı yapılmamıştı, birkaç komşu IPTV seyrediyordu, aklıma bile getirmedim, üste para verilse dahi düşünmem. Bu hafta sonunda Fenerbahçe-Galatasaray maçı oynandı, Cim Bom 3-1 kazandı, epey izleyicinin IPTV üstünden izlediği tespit edilmiş, galiba siber suçlarla mücadele birimi hukuki adım atacakmış, ip numarası tespit edilen zottirikler dava edilecekmiş. Bence Azersat uydusunu bağlatın, bisskey kodlarını girin, sefa sürün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ölü mü diri mi?

Filanca kişi İsrail saldırısında ölmüş diyorlar. Nasıl Müslümansın? İtikadından şüphelendim. Adam cennete gitmiş, 33 yaşına dönmüş, yepyeni ...